Cap a un projecte musical!

Escric el que sento, sento el que visc i visc el que escric...

dilluns, 22 de març del 2010

Una nova aventura...


Hola a totes i a tots,

Primer de tot presentar-me: sóc en Santi Cruz Ballús, de Sant Bartomeu del grau, com bé podeu veure al meu perfil. Fa temps que em passava la idea de crear un blog i mireu, encara que ara no sapiga ben bé de que anirà estic molt entusiasmat amb aquest nou projecte. Espero que entre totes i tots fem d'aquest lloc un punt de trobada d'informació, noticies, debat, diversió, agenda, entre altres coses.

Així doncs escric aquest primer missatge per donar la benvinguda al meu blog. Segurament haureu notat que estic poc inspirat però és que són les 02.00 am i encara em queda estudiar exàmen d'Anglès per dema a les 03.30 PM.

Espero que aquest nou projecte que començo amb molta il·lusió duri i que entre tots el mantinguem viu. Moltissimes merces a tothom que passi per aquí!

Una abraçada!

Santi Cruz Ballús

2 comentaris:

  1. Santiii :) bé, bé, així m'agrada!
    jo seguiré el teu bloc, no pateixis ;) haha

    ResponElimina
  2. Que bé, que bé!
    Ens anirem veient per aquí!

    ResponElimina