Cap a un projecte musical!

Escric el que sento, sento el que visc i visc el que escric...

dimarts, 23 de març del 2010

Amb la primavera: espectacles, concerts i calor...


"- Oh, què verd que n'és el camp.
- Ja es veuen papallones,
- Totes blanques i bufones,
- Com la flor del romaní.
- Vine, nina, vine, vine,
- Vine, nina, vine amb mi.
Què bonica n'és la prima... vera de bon matí".

Doncs si amics meus, dissabte dia 20 va entrar la primavera altre cop a les nostres vides, en concret la 20ena primavera de la meva petita existència. Per això he volgut començar aquesta entrada amb un fragment d'una cançó de la Trinca, que descriu clarament el que sentim un com entrem en primavera!

Primer de tot vull començar a parlar sobre un bon amic. En Jordi Casadevall, altrament conegut com a Mag Pota, que el diumenge passat va fer un espectacle amb la seva família (de la qual jo ara en formo part, sobrevingudament parlant) per celebrar el sant del seu tiet i sogre meu Josep i els 2 anys del primer espectacle que va realitzar, que també el va fer per la seva família el dia de Sant Josep! Així doncs per molts anys, continua així, va ser un plaer participar com a músic en aquest petit, màgic i emotiu espectacle! Merci per fer-nos disfrutar i il·lusionar tant! (per més info aneu a: www.magpota.com)


Vull continuar parlant de la calor. Ara mateix estic a l'aula d'informàtica i d'aquí res he de tirar cap a classe! Per cert! ja he fet l'exàmen d'anglès i força bé! Amb la primavera arriba la calor, i amb la calor els concerts! I un dels grups que està preparant el seu retorn amb nou disc és La Gossa Sorda! (www.lagossasorda.com). Faig especial emfasi amb La Gossa Sorda perquè ara mateix és el grup del qual estic més enyorat i necessitu una sobredosis de concerts seus! Així doncs espero que el concert que celebraran a l'Abril sigui tant sols en sigui el primer d'una llarga agenda de concerts!


No em vull allargar més així que aniré tirant! Si us hi heu fixat a ma esquerra hi ha un seguit de llistes amb una agenda d'esdeveniments (els quals m'afecten personalment), també hi ha una llista de novetats, que espero anar completant. Finalment hi ha un llistat de les cançons que he composat fins ara, algunes amb ajuda d'altres persones!


Espero que la primavera us hagi començat a tots molt bé i ens anem veient per aquesta terra!


Una abraçada i moltes merces a tots!


Santi Cruz Ballús

1 comentari:

  1. Com m'agrada aquest projecte!! L'anirem seguint, no ho dubtis!! Una peto guapissim!!
    Sandra.

    ResponElimina