Cap a un projecte musical!

Escric el que sento, sento el que visc i visc el que escric...

divendres, 26 de març del 2010

De la neu a la calor...



Com pot ser que fa 2 setmanes i 5 dies estiguessim colgats de neu i avui m'estigui morint de calor per el dia tan primaveral que fa? I després diuen que la Naturalesa és sabia, potser si que de tan sabia que és està començant a perdre el cap. Esperem que no, vaja.

L'entrada d'avui la volia dedicar a la calor més que res. Avui és l'últim dia de classe abans de vacances de setmana santa (jo avui ja no hi vaig perquè he d'anar cap al poble de "alrrededores", aprop de Barcelona), això també vol dir que a Vic aquest cap de setmana hi ha el Mercat del Ram i està impossible de circulari en cotxe amb tranquilitat, així que ja ho sabeu, si heu d'anar per Vic, paciencia que és la mare de la ciència!

espero que tots disfruteu d'aquesta setmana santa i que feu tot allò que desitgeu fer! Jo per començar avui ja tinc concert a la Sala Bikini de Barcelona de Rafa Pons amb tota la banda! Espero que sigui blutal!

Abans de tot m'agradaria donar ànims a la família del meu amic Oriol Andrès i desitjo que aviat les coses millorin i que en resultat no sigui res! Sort i ànims!

Em despedeixo de vosaltres amb dos petits fragments d'una cançó que posats de costat defineixen clarament el que em viscut aquest mes de mar´, sens dubte el mes més bonic que hi ha en tot l'any!

"Calor, calor,
que em falta calor!
Acosta´t una mica per favor!

Calor, calor,
quina calor que fa!
Que ens haurem de despullar!"


Santi Cruz Ballús


P.D. Contineu votant per elsvostres finalistes preferits de Buscant la Trinca!

1 comentari:

  1. Saaaaanti! Jo també t'afegeixo a la meva llista de blocs, que veig que comences amb molta energia! Avui m'ha semblat sentir-te des de casa meva, crec que els riures venien des de la Mola :)

    Esperaré l'entrada del Growlithe amb impaciència (i el disc de La gossa... ni et dic! mare meua, l'haurem de comentar amb profunditat!) Una abraçada!!

    ResponElimina