Cap a un projecte musical!

Escric el que sento, sento el que visc i visc el que escric...

dilluns, 5 d’abril del 2010

S'ha acabat la Setmana Santa...


Catalans, Catalanes, Catòlics, no Catòlics...

S'ha acabat la setmana santa! Ooooh!!!! I quantes coses ens ha deixat la Setmana Santa! Primer de tot el diumenge, on vaig anar amb la meva parella i els seus pares a caminar a Sant Llorenç dels Muns, quasi 14 km... ja va anar bé una miqueta d'esport... Seguidament el dimars, amb els guanyadors de Buscant la Trinca el Dídac, el Marc i el David, moltes felicitats per ells! Però encara hi va haver més esport: Dijous al matí, divendres a la tarda i dissabte a la tarda van ser moments de futbol, a la pista de futbol sala de Gurb, crec que ens la vam fer nostra!


Deixant de banda el que s'ha fet aquesta setmana santa m'agradaria fer conciència d'un fet que per a mi és molt important... em entrat a l'Abril...i això suposa que avui ja som dia 05... d'aqui a un mes i 23 dies s'haurà acabat el segon semestre per els alumnes de la classe de primer d'Educació Social que hagin aprovat totes les materies del curs! ^^

Que poc queda per favor, estem arribant al final!


Així doncs només em queda dir que la gent fagi l'últim esprint i que disfurti del que li queda de curs abans no arribi l'estiu!!!!!


Santi Cruz Ballús

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada