Cap a un projecte musical!

Escric el que sento, sento el que visc i visc el que escric...

dimecres, 28 d’abril del 2010

I s'ha demostrat, s'ha demostrat...

... jo no em queixo... el Barça ens ha demostrat que ho ha donat tot fins a l'últim minut! És la victòria amb sabor més amarg que haurem tastat mai, si... però estic content pel que han fet i el que em aconseguit. L'any que bé serà el proper. Només dir una última cosa... vergonya m'han fet els crits racistes cap a l'Eto que he sentit avui, només per això es mereix la Champions... vergonya em fa que l'afició del barça dongui per perdut un partit quan encara no ha pitat l'arbitre... aquí no ha fallat el barça sol... em fallat tots! hi podeu inclou-re els arbitres també)... Però reflexionemi... el Barça a demostrat el que havia de demostrar, a fet els dos gols que havia de fer (tot i que...), no som a Madrid... però continuem sent el millor Barça de la història!

REMUNTAREM! Els ànims, PERÒ ELS REMUNTAREM!

Visca el Barça!


Santi Cruz Ballús

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada